❤14 February 2013 ❤
Wednesday 13 February 2013 | 18:16 | 0 love drops
Assalamualaikum, selamat pagi guys. cuba tgk tarikh harini ada sambutan pape ke? ohyaaaaa Valentine Day. Alahhhh ape aku kesah bukan nye ada boyfriend pun. haha XD kalau ada pun pun boleh sambut ke? haah lah boleh sambut ke? nevermind lah tanak sambut pun. okay aku mengaku ayat aku mcm melayu.hahaha

Errrrr ni nak story ni, malam td aku tegur THE MOST WANTED GUY dalam batch aku.eh dalam batch , bukan lah dalam laksmana je.kot. tau tak selama ni aku paling seramm tengok muka dia. bukan sebab apa pun, tp taktau lah takut je bila nampak dia.Orang cakap dia anti perempuan sbb tulah aku takut. kang tak pasalpasal kena sepak terajang pulak.haha takkan punye lah, budak batch aku baik baik kot semua. #cewahhh promote. tp fikir logik lah susah kan nak benci kat perempuan, kiri kanan mesti ada perempuan, nak tak nak sangkut jugak. hishhhhh apelah aku. haha

Okay nextttt is FAEZAH. dia yang suruh aku capap kan nama dia kat sini.opsssssssssss aku yang nak tulis pasal dia. dia dormate aku masa form one. even kiteorg lain dorm pun sekarang kelas tetap sama. Aku nak kata rapat dgn dia tak jugak tp boleh lah kan. Aku pernah gaduh dgn dia masa form one. bongok bongok je masa tu. Faezah jgn gelak kalau kau teringat pasal tu okay.Aku sengal sikit masa tu. tp sekarang aku dah waras dah. tak sengal lagi :P nak tengok faezah? sini my chubby nerdy Faezah.

Tuje kot. oh ya aku balik sekolah lusa. grrrrr ni yang tak puas hati ni. OMG homework tak siap lagi. okay gtg nak buat homework. daaaaaa

Hearts, Amnani Ghazali

♥ Past / Future ♥