❤Cerita Fesbuk malam ni :)❤
Monday 19 December 2011 | 09:19 | 0 love drops
Hai all , Assalamualaikum , Selamat pagi buta . Nani boring so , I wrote something on you . :p

Okay tadi lepas maghrib , Nani pegi Giant . Kat situ kan berlambak shawl cantikcantik . So , Nani bodek lah Pn Wahidah . Ingatkan dapat , rupanya....haram . haha .

Act , Nani nak story pasal Mamat ni .Dea ni , entah Nani dah lupa asalusul dea . Dea satu sekolah kea dgn Nani ? Pun dah lupa . haha . Yang pasti dea senior Nani lah . I tought dea skolah PP or Pb . Rupanya , sekolah Maahad ape ntah . ahah . Aku harap kau berubah lah ek :)

Dee tnye pasal ex school mates Nani yg Nani tak berapa nak rapat . Rupanya dea berkenan . Ahah . Ingtkan nak suruh aku pinangkan . haha . Rupanya just nak tnye ade nom pond gigirl tu ke tak . :/ Okay aku banyak tade nom pond ex schoolmates . Budak kelas aku jea aku ada .*fakta

Okay tujea . Kalau nak tau guy mana yg Nani mention kan tu . Korang klik sini . Selamat menjadi stalker yea :)

Hearts, Amnani Ghazali

♥ Past / Future ♥